Липсва продукт от моята поръчка. Какво да направя?
При получаване на пратката задължително отвори пакета и провери целостта на стоката в присъствието на куриера! В случай, че стоката е повредена или не цялостна, куриерът е длъжен да напише на място протокол за това. Свържи се с нас за да ни информираш за случая. За по-бързо решаване на проблема, моля изпрати ни и в писмен вид кода на липсващия артикул от поръчката и номера на поръчката.
Тази информация беше полезна за21 от 10 човека.
Отзиви
Въпроси от тази категория
- Не съм получил фактура/ касов бон
- Мога ли да върна закупена стока, ако тя не отговаря на очакванията ми и в какъв срок?
- Получих повреден пакет, какво трябва да направя?
- Продуктът се развали. Как да процедирам, за да бъде поправен?
- Получих дефектен продукт, какво трябва да направя?
- Полученият продукт не съответства на информацията намираща се на продуктовата страница на сайта. Какво да направя?
- По грешка съм получил поръчката на някой друг. Какво да направя?
- Мога ли да донеса лично продукта за поправка?