Мога ли да върна закупена стока, ако тя не отговаря на очакванията ми и в какъв срок?
Да,възможно е.
В срок от 14 дни след получаване на стоката, имаш право да я върнеш или замениш, като са спазени следните условия:
- Запазен добър търговски вид.
- Не са налице повреди, причинени от употреба.
- Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
- За замяна или връщане на стока- транспортните разходи (20лева) са за сметка на клиента.
Намерение за отказ и връщане на продукта се приема само в писмен вид, на електронната ни поща посочена за контакт в сайта, или с попълването на формуляр за връщане. Връщане на сумата става чрез банков превод, до 14 календарни дни, считано от датата, на която получим обратно продуктът в нашия склад.
Правото за връщане на продукт се отнася изключително за клиенти, които са крайни потребители по смисъла на ЗЗП и Директивата за правата на потребители(Директива 2011/83/ЕС)
Тази информация беше полезна за109 от 96 човека.
Отзиви
Въпроси от тази категория
- Не съм получил фактура/ касов бон
- Получих повреден пакет, какво трябва да направя?
- Продуктът се развали. Как да процедирам, за да бъде поправен?
- Получих дефектен продукт, какво трябва да направя?
- Полученият продукт не съответства на информацията намираща се на продуктовата страница на сайта. Какво да направя?
- По грешка съм получил поръчката на някой друг. Какво да направя?
- Липсва продукт от моята поръчка. Какво да направя?
- Мога ли да донеса лично продукта за поправка?