Не съм получил фактура/ касов бон
Ние издаваме само електронна фактура, която можеш да изтеглиш от профила си, в менюто под "Моите фактури ". Касова бележка ние не издаваме, това е задължение на куриерската служба на която плащате в брой при наложен платеж при доставката на продукта.
За направеното от клиента плащане куриерската фирма издава Разписка за пощенски превод или служебен бон на стойността на дължимата сума. За осчетоводяване на покупката е необходимо да запазите ел. фактура заедно с разписката от куриерската служба.
Тази информация беше полезна за38 от 31 човека.
Отзиви
Въпроси от тази категория
- Мога ли да върна закупена стока, ако тя не отговаря на очакванията ми и в какъв срок?
- Получих повреден пакет, какво трябва да направя?
- Продуктът се развали. Как да процедирам, за да бъде поправен?
- Получих дефектен продукт, какво трябва да направя?
- Полученият продукт не съответства на информацията намираща се на продуктовата страница на сайта. Какво да направя?
- По грешка съм получил поръчката на някой друг. Какво да направя?
- Липсва продукт от моята поръчка. Какво да направя?
- Мога ли да донеса лично продукта за поправка?