Полученият продукт не съответства на информацията, намираща се на продуктовата страница на сайта. Какво да направя?
Ако полученият продукт не е със същите характеристики, които са описани на сайта, моля, свържи се с нас незабавно! Моля, изпрати ни кода на продукта, характеристиките, които не съответстват, и номера на поръчката.
Тази информация беше полезна за38 от 29 човека.
Отзиви
Въпроси от тази категория
- Не съм получил фактура/ касов бон
- Мога ли да върна закупена стока, ако тя не отговаря на очакванията ми, и в какъв срок?
- Получих повреден пакет, какво трябва да направя?
- Продуктът се развали. Как да процедирам, за да бъде поправен?
- Получих дефектен продукт, какво трябва да направя?
- По погрешка съм получил поръчката на някой друг. Какво да направя?
- Липсва продукт от моята поръчка. Какво да направя?
- Мога ли да донеса лично продукта за поправка?