Получих дефектен продукт, какво трябва да направя?

Уверете се, че пратката няма щети причинени от транспортирането. Вие имате право да отворите опаковката и да проверите продукта в присъствие на куриера, преди да платите за доставката!

Ако при получаване на стоката, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, моля изискайте от куриера протокол в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й.

В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията за физическа/механична повреда причинена от лошо транспортиране може да се счете за недействителна и няма да бъде уважена.

В случай на видима повреда, моля откажете да приемете стоката и незабавно се свържете с нас! 

Ако причината за повредата е производствен и ни сигнализирате за това в срок от 72 часа, ние се ангражираме да заменим продукта. В случай че това е невъзможно, ще ти върнем парите с банков превод. И в двата случая свържи се с нас възможно най-бързо!  

 

Тази информация беше полезна за39 от 35 човека.

Въпроси от тази категория