BLACK FRIDAY Информация

13-11-2020!

Всичко което е добре да се знае!

 

Kакво трябва да се знае за промоцията?

Продуктите включени в промоцията са с ограничено количество и продажбата им е до изчерпване на наличните количества по време на кампанията. Oт един профил в първия час на промоцията може да се поръча само по 1 бр от даден продукт, а в продължение на кампанията до максимум 5 продукта от един и същ модел.

 

Как може да се пазарува?

Както и до сега, с валидна регистрация в сайта www.edigital.bg .

Наш съвет е, ако нямате още регистрация на сайта ни,  направете я още преди да започне кампанията, така ще спестите време и със сигурност няма да изпуснете изгодните оферти.

Внимание! Добавянето на продуктите в кошницата не означава резервирането им! Продуктите се считат за резервирани едва след изпращане на поръчката и получаване на потвърждаващ имейл.

 

какви са начините за доставка?

Поръчките от промоцията Black Friday ще бъдат доставени с куриерска служба Фан Куриер и ЕКОНТ до посочен адрес в България ( личен адрес или офис на Еконт), в срок от 1-2 седмици.

 

Какви са начините на плащане?

Продуктите могат да бъдат платени след финализирана поръчка:

  • предварително по банков път
  • с наложен платеж, на куриера при доставка ( в брой или карта) след преглед и тест до 15 мин.

 

Какво се случва с поръчката?

След успешно изпратена поръчка, ще получиш потвърждение за това на електронната си поща. Поради натовареността на сайта обаче, възможно е да не получиш веднага потвърждаващ имейл. До няколко часа трябва да пристигне, по електронната поща! Ако не получиш потвърждение до 24 часа, моля свържи се с нас чрез [email protected]. След като поръчката бъде предадена на куриер за доставка, отново ще те информираме в имейл за това.

 

КОГА ЩЕ ПОЛУЧА ПОРЪЧКАТА СИ?

Проръчката ще тръгне на път още на следващия ден. Поради увеличения брой поръчки по време на промоцията Black Friday, доставките ще се осъществят с известно забавяне. Куриерска служба ЕКОНТ ще се свърже с вас по телефона преди доставката. Моля имайте предвид, че ако сте поискали пратката си в офис на Еконт, няма да ви информират от куриерската служба чрез обаждане, трябва Вие да си потърсите пратката в посоченият от вас офис.

 

Как може да се промени/анулира поръчката?

Поръчката може да се промени/анулира в Личния профил под „Поръчки” докато не е издадена фактура за нея.

 

За допълнителни въпроси
Вижте отговорите на Често Задавани Въпроси (FAQ) или се свържете с нас на

shop.edigital.bg или на телефон: 02-437-2466 в работни време.

* На 13 ноември 2020 година Еxtreme Digital ще организира промоционална кампания наречена "Black Friday". Промоцията ще трае от рано сутринта  до 00 часа в петък . Промоцията е валидна само до изчерпване на количествата, като броят на продуктите участващи в кампанията е ограничен. От един профил, eдин клиент може да поръчва до максимум 5 броя продукти от  един и същ модел. За поръчки, при които не се спазва това правило фирмата си запазва правото да анулира поръчката.  Добавянето на продуктите в кошницата не означава резервирането им! Всяка една поръчка се смята за финализирана, когато клиентът получи имейл-потвърждение за успешно направена поръчка. Внимание! Информация относно сроковете за доставка ще бъде изпратена допълнително, на имейл адрес даден при поръчката. Еxtreme Digital си запазва правото да промени, продължи или съкрати промоционалните оферти по всяко време, но само след публикуване на тази информация в сайта www.edigital.bg. Всяка поръчка се доставя до България от куриерска служба Еконт. Поръчките могат да бъдат доставени на адрес или до офис на Еконт. 

 

Нямаш още регистрация при нас?   Регистрирай се  за да можеш да изпратиш лесно поръчките си по време на Black Friday, регистрирай се сега и влез в акаунта си. Попълни цялата необходима информация в него, включително адреса за доставка, на който искаш да получиш продуктите си. Можеш да вземеш пратката си и от най-близкия до теб офис на Еконт.

Тази информация беше полезна за21 от 17 човека.

Продукти от категорията: