szolgáltatás

14 дни право на връщане

 

Не си доволен от направения избор?

Пазарувай лесно и безгрижно! Ако не си доволен от закупения продукт, независимо от причината и без неустойки, можеш да го върнеш в срок от 14 календарни дни от деня, в който е бил доставен от куриер. Намерение за отказ и връщане на продукта се приема само в писмен вид, на електронната ни поща посочена за контакт в сайта, или с попълването на формуляр за връщане, в дадения срок от 14 календарни дни. Ако се откажеш от покупката, ние ще възтановим всички плащания, които сме получили от теб, с изключение на разходите по обратния транспорт, които са за сметка на клиента.  Срокът за връщането на сумата е до 14 календарни дни, считано от датата, когато продукта пристигне обратно с нашия склад, в Бъдапеща.

 

Възстановяването на сумата се извършва само чрез банков превод (необходимо е да посочите банка, IBAN, BIC, име на титуляря на сметката), няма възможност за връщане на парите в брой.  

 

Връщане на продукт

При отказ от продукт, разходите по връщането са за сметка на купувача! Цена за обратна пратка: 20лв!

Продуктът за отказ не може да бъде изпратен с наложен платеж. Свържи се с нас и ние ще изпратим куриер, който ще върне въпросния продукт до нашия склад. Разбира се може и сам да организираш обратното транспортиране на пратката, но не препоръчваме този вариант, тъй като може да струва по-скъпо и е по-трудно за проследяване. Всички върнати продукти трябва да бъдат в същото състояние като при доставката, придружени от всички аксесоари, с които са били доставени заедно с всички получени документи. Няма да бъдат приемани продукти, които са били прекомерно използвани, не по предназначение, повредени от теб или поправяни, такива с увредена или нецялостна опаковка. 

 

Формуляр за отказ от покупка ТУК

 

Продукти които не могат да бъдат връщани

Ако се колебаеш дали даден продукт може да бъде върнат, моля обади ни се или ни пиши. Има продукти, които не могат да бъдат върнати, след като се отворят и се наруши фабричната им опаковка:

  • Не се приема отказ от запечатани носители на данни, запечатани звукозаписи, видеозаписи или компютърни софтуери, които са разпечатани след доставката;
  • Не се приема отказ от специфични, персонализирани продукти, които са изготвени по поръчка или съгласно индивидуалните предпочитания на клиента;
  • Не се приема отказ от продукти, които след доставката им са били разпечатани и не могат да бъдат върнати по здравни / хигиенни причини;
  • Не се приема отказ от стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
  • Не се приема отказ от стоки, които след доставка и поради естеството им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
  • Специални правила важат за отказ от предоставeно цифрово съдържание;
  • Не се приема отказ от стоки и в останалите случаи определени от закона.
  • Горе посочените права за връщане на продукт се отнасят изключително за клиенти, които са сключили договор с Extreme Digital Zrt.(търговец) в качество на потребител, по смисъла на ЗЗП и Директивата за правата на потребителите(Директива 2011/83/ЕС).По смисъла на горе посоченият закон и директива на ЕС, за потребител се смята всяко физическо лице, което действа извън рамките на своята търговска или стопанска дейност, занаят или професия.

Полезна информация

Провери пратката при получаване! В момента на предаването на пратката имаш възможност и право да извършиш преглед на съдържанието и опаковката на пратката, и да провериш дали са изпълнени условията по товарителницата. Отвори опаковката на пратката в присъствието на куриера и се увери, че получаваш това, което си поръчал в цялостен, неповреден вид. Ако след отварянето на пратката забележиш, че продуктът не е в перфектно състояние и има следи от удар, драскотини или друг вид естетически нередности можеш да се откажеш от поръчката и да не приемеш пакета. В този случай ако си платил предварително по банков път, ние ще ти възтановим платената сума, а ако си избрал плащане с наложен платеж (в брой на куриера), не заплащаш поръчката си. 


При приемане на повредена пратка от купувача без забележки, всички претенции поради загуба или механично повреждане губят валидност. Ако не бъде изготвен протокол за щети/ констативен протокол в присъствието на куриера при получаването на пакета, се губи възможността за подаване на оплакване за установени щети при доставката.