Получих повреден пакет, какво трябва да направя?

При доставка, имаш  право да извършиш преглед и тест на място до 15 минути преди плащане! Провери опаковката и съдържанието на пратката и се увери, че получаваш това, което си поръчал в цялостен и неповреден вид. Ако куриерът откаже прегледа на пратката преди плащане, откажи я и веднага се свържете с нас за съдействие!  Ако пратката е с нарушена опаковка, не я приемай! Ако на своя отговорност приемеш пратка с нарушена опаковка, моля изискай констативен протокол от куриера и се свържи незабавно с нас за съдействие!  Внимание!  Ако не бъде изготвен протокол за щети/ констативен протокол в присъствието на куриера при получаването на пакета, се губи възможността за подаване на оплакване за установени щети при доставката.

Ако си получил продукт в цялостна и здрава опаковка, но въпреки това продуктът е с физическа повреда, молим да ни уведомиш в писмен вид до 24 часа за това, като приложиш снимки от опаковката и продукта.  Рекламации относно фабричен дефект на продукта приемаме до 72 часа! И в двата случая при спазени срокове, ще вземем обратно повреденият продукт за наша сметка и ще ви изпратим нов в замяна!

За повече информация: https://edigital.bg/guarantee_service_bg

Тази информация беше полезна за27 от 25 човека.

Въпроси от тази категория