Получих повреден пакет, какво трябва да направя?
При доставка, имаш право да извършиш преглед и тест на място до 15 минути преди плащане! Провери опаковката и съдържанието на пратката и се увери, че получаваш това, което си поръчал в цялостен и неповреден вид. Ако куриерът откаже прегледа на пратката преди плащане, откажи я и веднага се свържете с нас за съдействие! Ако пратката е с нарушена опаковка, не я приемай! Ако на своя отговорност приемеш пратка с нарушена опаковка, моля изискай констативен протокол от куриера и се свържи незабавно с нас за съдействие! Внимание! Ако не бъде изготвен протокол за щети/ констативен протокол в присъствието на куриера при получаването на пакета, се губи възможността за подаване на оплакване за установени щети при доставката.
Ако си получил продукт в цялостна и здрава опаковка, но въпреки това продуктът е с физическа повреда, молим да ни уведомиш в писмен вид до 24 часа за това, като приложиш снимки от опаковката и продукта. Рекламации относно фабричен дефект на продукта приемаме до 72 часа! И в двата случая при спазени срокове, ще вземем обратно повреденият продукт за наша сметка и ще ви изпратим нов в замяна!
За повече информация: https://edigital.bg/guarantee_service_bg
Отзиви
Въпроси от тази категория
- Не съм получил фактура/ касов бон
- Мога ли да върна закупена стока, ако тя не отговаря на очакванията ми и в какъв срок?
- Продуктът се развали. Как да процедирам, за да бъде поправен?
- Получих дефектен продукт, какво трябва да направя?
- Полученият продукт не съответства на информацията намираща се на продуктовата страница на сайта. Какво да направя?
- По грешка съм получил поръчката на някой друг. Какво да направя?
- Липсва продукт от моята поръчка. Какво да направя?
- Мога ли да донеса лично продукта за поправка?