Получих повреден пакет, какво трябва да направя?

При доставка имаш право да извършиш преглед и тест на място до 15 минути преди плащане! Провери опаковката и съдържанието на пратката и се увери, че получаваш това, което си поръчал в цялостен и неповреден вид. Ако куриерът откаже прегледа на пратката преди плащане, откажи я и веднага се свържи с нас за съдействие!  Ако пратката е с нарушена опаковка, не я приемай! Ако на своя отговорност приемеш пратка с нарушена опаковка, моля, изискай констативен протокол от куриера и се свържи незабавно с нас за съдействие!  Внимание! Ако не бъде изготвен протокол за щети/констативен протокол, в присъствието на куриера при получаването на пакета, се губи възможността за подаване на оплакване за установени щети при доставката.

Ако си получил продукт в цялостна и здрава опаковка, но въпреки това продуктът е с физическа повреда, моля, уведоми ни в писмен вид до 24 часа, като приложиш снимки от опаковката и продукта. Рекламации относно фабричен дефект на продукта приемаме до 72 часа! И в двата случая при спазени срокове, ще вземем обратно повреденият продукт и ще Ви възстановим заплатената за него стойност!

За повече информация: Гаранционно и сервизно обслужване на продукти, закупени от Extreme Digital

Тази информация беше полезна за100 от 89 човека.

Въпроси от тази категория